Verdeata de provence 200g

Verdeata de provence 200g
Nou
Verdeata de provence 200g
21,79Lei
Fără TVA: 19,64Lei
  • : În Stoc
  • : Verdeata de provence horeca
  • : 0675121119247
Adaugă în Coş

Verdeață de Provence
Greutate netă: 200g


Descriere:
Verdeața de Provence este un amestec aromat de plante mediteraneene, ideal pentru condimentarea preparatelor franțuzești, a legumelor coapte, a sosurilor sau a cărnurilor la cuptor. Adaugă o notă rustică, parfumată și echilibrată în orice rețetă.


Conține:
Rozmarin, cimbrișor, busuioc, măghiran, pătrunjel, cimbru, oregano, arpagic, leuștean


Formă:
Amestec de frunze uscate, mărunțite


Profil gustativ:
Aromatic – vegetal – ușor floral


Recomandări de utilizare:
– legume la cuptor
– cartofi gratinați sau prăjiți
– carne de pasăre sau porc
– sosuri franțuzești
– omlete și tarte sărate


Declaraţie nutriţională – valori medii per 100 g:

Valoare energetică: 1460 kJ / 349 kcal
Grăsimi: 9.8 g
  din care acizi grași saturați: 2.2 g
Glucide: 46.4 g
  din care zaharuri: 4.6 g
Fibre: 18.5 g
Proteine: 9.5 g
Sare: 0 g


Țara de origine: (vezi ambalaj)
A se păstra la loc uscat și răcoros, ferit de umiditate și lumină.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Nota:
Rău Bun

Cookie-urile strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul să ruleze și nu poate fi oprit. Aceste module cookie sunt setate numai ca răspuns la acțiunile efectuate de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste module cookie, dar site-ul nostru ar putea să nu funcționeze atunci.

Analiză și statică

Aceste cookie-uri sunt de obicei stabilite de partenerii noștri de marketing și de publicitate. Acestea pot fi utilizate de aceștia pentru a vă crea un profil de interes și apoi să vă afișați anunțuri relevante. Dacă nu permiteți aceste cookie-uri, nu veți experimenta anunțuri direcționate pentru interesele dvs.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsuram traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea de informații în seturi de date. De asemenea, ele ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.